Praktische informatie
Benieuwd naar ons kleinschalig onderwijs?
De keuze van een school is een belangrijk moment. Wij maken graag tijd vrij om een persoonlijk gesprek met u en uw kind te maken op onze vestiging in Rotterdam. We kunnen dan samen kijken wat de beste maatwerkoplossing is voor uw kind.
Dit is een vrijblijvende kennismaking om de mogelijkheden voor uw kind in kaart te brengen. Vaak kunnen we op basis van een gesprek al meerdere scenario’s schetsen die u verder helpen.
Maak een afspraakTestimonials
“De dagen zijn lang en intensief, maar dan heb je ook wat. Het kwartje is bij hem gevallen, je moet werken om iets te bereiken. De gesprekken met docenten kan hij ontzettend waarderen. Hij merkt dat hij gezien en begrepen wordt, dat ze in hem investeren. Hij neemt de dingen ook echt van ze aan, dat is bij een puber toch altijd weer een uitdaging.”
“Thijs is een ander mens geworden. Stralend, gefocust en gedreven. Luzac gaf hem zichtbaar zelfvertrouwen. Dat resulteerde niet alleen in mooie cijfers, maar ook in andere gesprekken en ander gedrag. Zijn bravoure en humor kwamen weer terug. Het is heel bijzonder om Thijs zoveel ontwikkeling door te zien maken. We hebben onze zoon weer terug. Hij is nu de beste versie van zichzelf.”
Team
Gerco van den Brink
Rector
Iris van den Berg – Sipman
Conrector leerlingbegeleider
Ik ben Gerlinda van den Berg, onderwijscoach in Rotterdam. Zolang ik me kan herinneren ben ik met onderwijs bezig.
Toen ik een training over ‘Beelddenken in de klas’ bijwoonde, heb ik veel inzichten gekregen over leerlingen met een uitdaging. Die zijn er best veel, ook bij Luzac Studiebegeleiding. Deze leerlingen hebben we hard nodig in de maatschappij omdat zij met een ander perspectief naar de wereld kijken. Ze zijn empathisch en creatief, bekijken situaties vanuit een groter geheel en kunnen dan snel verbanden leggen. Het is fantastisch om met verschillende uitdagingen aan de slag te gaan. Ik geloof dat in elke leerling potentieel zit. Daarom houd ik van mijn vak als onderwijscoach. Elke leerling is uniek en wij mogen hen helpen de beste versie van zichzelf te worden.
Toen ik een training over ‘Beelddenken in de klas’ bijwoonde, heb ik veel inzichten gekregen over leerlingen met een uitdaging. Die zijn er best veel, ook bij Luzac Studiebegeleiding. Deze leerlingen hebben we hard nodig in de maatschappij omdat zij met een ander perspectief naar de wereld kijken. Ze zijn empathisch en creatief, bekijken situaties vanuit een groter geheel en kunnen dan snel verbanden leggen. Het is fantastisch om met verschillende uitdagingen aan de slag te gaan. Ik geloof dat in elke leerling potentieel zit. Daarom houd ik van mijn vak als onderwijscoach. Elke leerling is uniek en wij mogen hen helpen de beste versie van zichzelf te worden.
Gerlinda van den Berg
Leerlingbegeleider & verantwoordelijke aanvullend onderwijs
Ik ben Gerlinda van den Berg, onderwijscoach in Rotterdam. Zolang ik me kan herinneren ben ik met onderwijs bezig.
Toen ik een training over ‘Beelddenken in de klas’ bijwoonde, heb ik veel inzichten gekregen over leerlingen met een uitdaging. Die zijn er best veel, ook bij Luzac Studiebegeleiding. Deze leerlingen hebben we hard nodig in de maatschappij omdat zij met een ander perspectief naar de wereld kijken. Ze zijn empathisch en creatief, bekijken situaties vanuit een groter geheel en kunnen dan snel verbanden leggen. Het is fantastisch om met verschillende uitdagingen aan de slag te gaan. Ik geloof dat in elke leerling potentieel zit. Daarom houd ik van mijn vak als onderwijscoach. Elke leerling is uniek en wij mogen hen helpen de beste versie van zichzelf te worden.
Toen ik een training over ‘Beelddenken in de klas’ bijwoonde, heb ik veel inzichten gekregen over leerlingen met een uitdaging. Die zijn er best veel, ook bij Luzac Studiebegeleiding. Deze leerlingen hebben we hard nodig in de maatschappij omdat zij met een ander perspectief naar de wereld kijken. Ze zijn empathisch en creatief, bekijken situaties vanuit een groter geheel en kunnen dan snel verbanden leggen. Het is fantastisch om met verschillende uitdagingen aan de slag te gaan. Ik geloof dat in elke leerling potentieel zit. Daarom houd ik van mijn vak als onderwijscoach. Elke leerling is uniek en wij mogen hen helpen de beste versie van zichzelf te worden.